متن آهنگ سو تفاهم از علی جانی پور
نوشته شده توسط : لیلا

متن آهنگ سو تفاهم از علی جانی پور


دادی یکاری دستم بد به تو دل بستم
جات کسی نمیاد هیچکیو نمیخواد این دل وابستم
کجا سرت گرمه دلت چه بیرحمه
نمیخوای بمونی کاش اینو بدونی نباشی میترسم

یکاری دادی دیگه دست دلم نمیشه این قلبو به هیچکی بدم
میکوبه توسینه برا تو دلم تو رو میخوادت
سو تفاهم شده باشه قبول گیرم از اول اصن هیچی نبود
بیخیال هرچی که بود و نبود تورو میخوامت

بری دیوونه چی میمونه ازدلم اخه

داره دوریت میکنه قلبمو کلافه
با اینکه میدونم فایده نداره میجنگم
تو که میزونی و اصلا حواس تو نیس که
میدونه اینو دلم دوست داشتنت ریسکه
یه دیقه نباشی دلم زیر و رو میشه وای

یکاری دادی دیگه دست دلم نمیشه این قلبو به هیچکی بدم
میکوبه توسینه برا تو دلم تو رو میخوادت
سو تفاهم شده باشه قبول گیرم از اول اصن هیچی نبود
بیخیال هرچی که بود و نبود تورو میخوامت





:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: